tisdag 22 januari 2013

Är jag tillräckligt frisk-test

Jag gör små tester emellanåt för att se om jag är tillräckligt frisk för att jobba. Hittills har de misslyckats, för jag är hemma från jobbet idag med. Igår kände jag mig hyfsat pigg, så vi gick och handlade mat. Funkade sådär, kände mig halvt svimfärdig när vi kom hem igen (det tar typ 2 min att gå från affären) och somnade på soffan sen, vilket jag i princip bara gör när jag är sjuk.

Dagens test bestod av en liten promenad i kylan. Jag kom nyss in, så det återstår att se om jag slocknar igen. Väldigt fint väder i alla fall!








3 kommentarer:

  1. Åh, vad fina promenadbilder! Hoppas du blir frisk snart, jag jobbar på att inte bli mer förkyld för då får jag bli hemma. Svårt när ungarna på jobbet är supersnoriga och idag skickade jag hem två med feber! Puss

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder från din promenad! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Vilken skön blogg du har:) och jätefina bilder du bjuder på,

    Om du gillar inredning kan du kolla in min blogg:)

    Ha en kanondag

    LOVE Maria från inredningsvis.se

    SvaraRadera