lördag 8 december 2012

Julfix

Som vanligt har jag fullt upp i veckorna, men idag har jag i alla fall varit ledig och pysslat lite. Var på stan en sväng för att gå på jakt efter julklappar, men det finns ju typ inget att köpa.. Kanske spelar min förkylning in, eftersom den gjorde det väldigt jobbigt att gå runt bland massa folk.. Kanske blir internetshopping för min del i år ;)

Har pyntat hemma i veckan och nyss bakat lussebullar och kokat knäck. Försökte verkligen planera så att inte allt skulle hända samtidigt, men det var ju såklart dags att ta ut lussebullarna och hälla upp knäcken samtidigt. Tur att Dennis kunde hjälpa till ;)

Köket


Vardagsrummet

Lyssnade på Frank Sinatra under bakandet, bästa julskivan :)







2 kommentarer:

  1. Juligt och fint! Jag vill också göra knäck, men det hinns inte riktigt med just nu :/ Tur att ni är två som kan koka knäck =) puss

    SvaraRadera
  2. Ååh, gott!! Älskar nybakat :)

    sv: yes, jag bodde där 2006-2007 ;)

    SvaraRadera