söndag 15 juni 2014

Jakten på mammakläder

Alltså, vad är tanken att man ska ha på sig när man är gravid? Inte för att magen är jättestor än, men mina vanliga byxor och shorts sitter för tight nu, så jag tänkte att ett par mammashorts att ha i sommar kanske vore bra eftersom jag gillar att ha shorts på sommaren. Men det skulle jag tydligen ha köpt långt före sommaren, för nu verkar det knappt finnas några kvar. Verkar som att jag kommer få bo i klänning, kjol och tights i sommar... Och det har jag ett gäng som borde funka ett tag framöver tack och lov.

Här är i alla fall två alternativ jag har hittat, från Lindex och H&M. Vore ju trevligt att prova dem innan dock så de inte sitter som korvskinn runt låren.


1 kommentar:

  1. Så många gånger jag varit arg för att det inte finns några preggokläder, och de som finns är oftast fula eller slut i ens storlek. Hoppas shortsen passar! Jag letar kläder till midsommar och det kommer nog sluta med att jag får sy nåt. Post-preggo är inte så lätt att klä heller. Puss

    SvaraRadera