måndag 14 januari 2013

Inte på topp

Nej, hörni. Jag är inte på topp. Jag var hemma hela förra veckan för jag hade så ont i magen på grund av jobbig magkatarr. Den börjar bli bättre tack och lov, så idag har jag i alla fall jobbat igen. Träffat två nya grupper (eftersom jag har halvklass i högstadiet byter jag grupper nu efter jul) och kommer träffa 5 till grupper under veckan. Kanske därför jag är så trött, i kombination med för lite sömn. Somnade nämligen efter jobbet. Är inte pigg nu heller, men jag kan ju inte lägga mig för natten halv nio.

Inget av intresse på tv heller, kanske försöker jobba lite till, det behövs ju alltid... 5:orna spelar melodier på piano nu, så jag hade skrivit specialnoter på Björnen sover till dem för att de ska kunna lära sig lite själva eftersom det är omöjligt att hjälpa 20 st samtidigt, hehe. Behöver lite fler melodier de kan lära sig, så det kan jag alltid skriva, det går snabbt med mina notskills ;) Förslag på roliga låtar som är enkla att spela?

2 kommentarer:

  1. Jobba inte för mycket bara! Kommer inte på nån låt just nu men återkommer om det dyker upp någon :) var rädd om dig! Puss

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag skriver till dig för du finns på min bloglovinlista. Jag har bestämt mig för att sluta blogga. Jag vill tacka för denna tiden! Vill du ha fortsatt kontakt finns information om det på min blogg.

    SvaraRadera