måndag 7 januari 2013

Jullov från bloggen

Det blev visst ett oplanerat jullov från bloggen också när jag var hemma i Jämtland. Jag har sovit som en tok och är fortfarande helt slut. Det har hänt en del tråkigheter också, så det är väl inte så konstigt att jag är trött. Inget jag vill skriva om här ännu, men det kanske kommer senare. Bjuder på en bild på yngsta brorsan istället.


Har börjat jobba idag i alla fall, studiedag tack och lov. Är fortfarande kvar på jobbet, men känner att det är dags att åka hem nu, får ändå inget vettigt gjort just nu. Har försökt strukturera upp terminen för alla klasser. Verkligen en grovplanering som jag säkert inte kommer följa, men ändå. Jag har försökt hitta på diverse roliga uppgifter och försökt få med allt vi inte hann förra terminen, hehe. Men nu vet jag på ett ungefär i alla fall.

2 kommentarer:

  1. Härlig vinterbild,jag vill också åka spark! Puss

    SvaraRadera
  2. Skönt med lite ledighet även om det inte är mycket. Jag har inte varit ledig ALLS så jag är cepetrött, haha!

    SvaraRadera