lördag 25 oktober 2014

Magen vecka 34

Nu har jag jobbat klart för i år! Känns så skönt att äntligen få vila ordentligt. Bebis lär ju inte titta ut än på ett tag, så jag hoppas på att hinna vila och fixa hemma innan det är dags för förlossning. Många frågar om jag är nervös, men det är jag inte än så länge i alla fall. Känner mig faktiskt väldigt lugn.



Känns som att magen kanske har sjunkit lite nu? Tycker att den ser mindre ut idag (sista bilden) än i början av veckan (första bilden), eller inbillar jag mig? Bebis ligger kvar med huvudet nedåt och sparkar på mina revben då och då. Verkligen stor skillnad på rörelserna nu, de känns så mycket mer och bebis rör sig massor! Häromkvällen var det helt galet mycket liv i magen!




2 kommentarer:

  1. Vilket vackert inlägg du delade med dig av till mig, sitter med tårar i ögonen och nu vill jag ha mars här :)

    SvaraRadera
  2. Ja fy för, bussresan var hemsk, tur vi hade stopp rätt ofta så man kunde röra sig lite!

    SvaraRadera