torsdag 30 oktober 2014

Magens tillväxt vecka 15-24

Nu är jag inne i vecka 35 och om en vecka är det precis en månad kvar till bf! Var hos bm igår och bebisen ligger fortfarande med huvudet nedåt. Det är ruckbart, men inte fixerat. Alla värden såg fina ut som vanligt och vi sammanfattade min graviditet som normal men med sjukt jobbig foglossning ;) Har bokat in mig på 5 tillfällen med vattengympa som är på måndagar, får se om jag hinner med alla ;) Kommer vara i vecka 40 sista gången :P Är med i en decembermammagrupp på facebook och där har två bebisar tittat ut i dagarna! Så nu börjar det verkligen närma sig!

Kom på att jag inte har lagt upp den här bilden än!

4 kommentarer:

  1. Hänt lite sedan v 15 ;)

    Jag har känt några sparkar, men känner av rörelse. Bebis har varit lugn ett par dagar så blev nervös, men googla ( tur det finns) och det kunde vara vanligt och inte känna på ett par dagar nu fram till v 26 :)

    SvaraRadera
  2. Ja jäkla skit. Mitt börja komma ett par veckor efter semestern, så jag har haft det utan veta om det. och det blir värre och värre. Jag jobbar gärna, om jag får lyfta lite, annars är det omöjligt. Får se vad läkaren säger :)

    SvaraRadera
  3. Hej och hå vad hen växer i magen! Då måste det varit rejält för tidiga bebisar om de kommit redan nu! Hoppas det funkar bra med vattengympa, tänkte ju simma men fick sammandragningar så fort jag klev ner i poolen. Puss

    SvaraRadera
  4. åååå vad jag saknar att vara gravid, och då hade jag sån foglossning att jag bara ville att det skulle vara över.

    SvaraRadera