onsdag 12 november 2014

Vecka 36

Jag är lite seg med att uppdatera här, sorry. Har fått nåt slags städmani och vill rensa och greja överallt i hela lägenheten, boa kallas det visst ;) Jag orkar ju egentligen inte alltid, fogarna tar stryk på en gång, men jag försöker ta lite varje dag i alla fall. Och funkar det inte så är det helt okej att bara vila också :) Fick bra hjälp av mamma när hon var här förra veckan, guld värt!

Fötterna och händerna har börjat svullna också, ingen hit! Så nu har jag införskaffat 3 par stödstrumpor som används flitigt! Några bristningar har också letat sig hit under veckan, klarade mig oväntat länge utan tycker jag!

Ett stycke mage i vecka 36, här var det exakt en månad kvar till bf :)

Det firades med årets första snö...


... och inköp av gulliga bebiskläder.

Har köpt lite innan och fått låna en hel del av kusin Sara, så nu börjar det bli en hel del, särskilt i storlek 62 av nån anledning.


Bökarn!

3 kommentarer:

  1. Alltid kul med bebis kläder... :)

    Ja, det är jobbigt, ringt om bälte nu och se om det hjälper, men det känns inte värt det, jag är helt slut idag med när jag jobbat förmiddag :(

    Ja, det var tidigt, men han är en pigg kille på 3,5 år idag, men tankarna kommer ändå. Ja det är inte långt kvar för dig nu, lagom avis! :)

    SvaraRadera
  2. Nu är det faktiskt inte så långt kvar, heja heja! Vi hade också ett gäng fådda kläder i 62 men Sixten hade ju 50 i 5-6 veckor så det dröjde innan han kunde ha det. Han ligger mellan 62 och 68 nu när han snart är ett halvår, men jag vet jämngamla bebisar som har 74 så det är ju väldigt olika ;)

    SvaraRadera
  3. Ja i onsdags kunde han känna ordentligt, nu flyttar u hela magen sig när h*n bökar runt i magen! Känner små fötter med när jag håller på magen.

    Ni vet vad det blir va? har för mig jag såg du hint om på fb ni visste men höll hemligt lite till :)

    SvaraRadera