söndag 30 november 2014

Vecka 38 och 39

Oj, vad jag ligger efter här. Men det händer liksom inte så mycket. Jag är mest trött och pysslar lite hemma när jag orkar. Bakar och lagar mat och så.

Magen i vecka 38, där hade den minsann börjat sjunka lite.

Bakade massa goda saffransbullar och kokade knäck förra lördagen, sen var jag helt slut i typ två dagar efter. Bäckenet tog verkligen stryk trots att jag nästan bara satt ner. 




 I vecka 39 var jag hos barnmorskan förhoppningsvis för sista gången. Har en till tid inbokad 4 dagar efter bf. Hoppas på att hinna föda innan dess...

...eftersom det känns ungefär såhär nu. Tiden står stilla och jag är sååå less på att vara gravid nu!


Prickiga tröjan funkar fortfarande i alla fall!


Igår kväll gjorde jag 3 sorters kakor, fick helt plötsligt energi efter att ha varit helt slut hela dagen.

2 kommentarer:

  1. Du är det finaste preggot jag vet! Och jag vill ha din knäck! Snart snart kommer bebis! Puss

    SvaraRadera