måndag 27 augusti 2012

Kvällsjobb

Gaah, idag hade jag en riktig kaoslektion... Tänkte låta eleverna spela trummor och bas eftersom det står i kursplanen att det ska hinnas med, men det funkar ju inte särskilt bra när det låter så sjukt mycket. Inte särskilt kul för varken mig eller dem...

Har försökt mig på att göra en ordentlig plan för terminen i högstadiet nu ikväll. Inte det lättaste att få ihop allt, men nu har jag gjort ett utkast för åk 7-9 som jag hoppas kan fungera. På jobbet hann jag i princip bara ha lektioner, stämma gitarrer, byta lite strängar på några och skriva om hur lektionerna hade gått. Så därför fick jag planera lite hemma såhär på kvällskvisten. Inte jättekul att behöva göra det på kvällen, men jag har tyvärr inte så mycket val. Om jag ska få någon ordning på resten av terminen så krävs det ju tyvärr att jag gör de här tråkigheterna nu ;)

Imorgon hinner jag förhoppningsvis också planera en hel del, har bara lektioner efter lunch. Men nu ska jag gå och lägga mig!

3 kommentarer:

  1. Suck, detta kvällsjobb alltså! Svårt att spela trummor och bad i lagom volym ;)

    SvaraRadera
  2. Vad duktig du är som jobbar på :)

    SvaraRadera
  3. Tar mer tid och planera än man egentligen tror! :/ Men jag är övertygad du fixar det galant! :)

    SvaraRadera