lördag 4 augusti 2012

Skänninge marken och snusfabrik


I onsdags gick vi på stan i Mjölby en sväng (inte så stort, så det går fort), sen åkte vi till Skänninge marken efter lunch. Sveriges största marknad om jag har förstått det hela rätt. Stort var det minsann. Och fyllt med massa skit :P Jag köpte 16 par strumpor för en hundring och Dennis köpte en låda med ingredienser för egen snustillverkning. Så nu har vi snusfabrik här hemma och det luktar verkligen inte gott kan jag tala om. Men om det blir bra så är det helt klart värt det med tanke på att en dosa kostar 7 kr istället för typ 40. Lyckades dessutom träffa fina Maria och Kristian mitt i folkvimlet, verkligen kul att de också hade åkt dit och att vi lyckades hitta varandra :)

1 kommentar:

  1. Himla bra att vi fick till en liten dejt mitt i vimlet! Och jag som tyckte marknaden har minskat rejält, men det var ,mycket samma skit också =/ men lite marknadsfynd blev det allt =) puss

    SvaraRadera