fredag 16 november 2012

Äntligen fredag

Fy vad skönt med helg! Jag är så sjukt trött på fredagar alltså.. Det är som att hjärnan stänger av. Satt och skrev omdömen till 5:orna idag på eftermiddagen och igår betade jag av 6:ornas omdömen. Skönt att kunna pricka av det! Nu är det bara den lilla skolan och en grupp 7:or kvar, men där har jag åtminstone börjat. Sen är det dags för utvecklingssamtal, det blir ju spännande att hålla i sådana :S

Somnade till och med när jag kom hem, har tyvärr inte blivit av med varken tröttheten eller huvudvärken... När ska jag bli pigg? Har nog aldrig varit såhär trött tidigare i hela mitt liv... Men den här helgen ska jag försöka vila upp mig mer än förra helgen i alla fall. Inga spelningar och inget IKEA, möjligtvis att jag tar en sväng på "stan" här i Mjölby, men det går ju fort :)


1 kommentar:

  1. Känner igen den där tröttheten, för mig blir det så när livet är tufft och man får kämpa för att orka. Du anstränger dig säkert till tusen för att klara av allt jobb och omdömen mm. inte så konstigt att du är trött! Jag har Friggs orientaliska kanelte hemma, gott! Bra kvällste eftersom rooibus inte innehåller koffein heller :) puss

    SvaraRadera