söndag 11 november 2012

IKEA

Åkte till IKEA idag för att inhandla lite diverse och spana efter ny säng och nytt köksbord... Men jag förstår inte hur det kan vara så mycket folk där en söndagseftermiddag... Borde man inte vilja vara hemma och vila då? :P Skulle vara så himla skönt att kunna åka dit typ en tisdagsförmiddag när inte resten av världen är där... Men det är ju ganska omöjligt när man jobbar heltid och dessutom inte har någon bil. Köpte i alla fall en kontorsstol, en liten hylla, en taklampa till köket och några glas. Hade tänkt köpa nya soffkuddar också, men det fanns inga som vi gillade där. Får ta en titt på Indiska tror jag.

Bilder får ni nog se framöver, ska ta och börja montera lite nu tänkte jag. Ska försöka bli av med söndagsångesten på det sättet, hoppas det funkar. Vill verkligen inte jobba imorgon eftersom jag känner mig så dåligt förberedd som vanligt.. Det faktum att jag har många jobbiga klasser på måndagar gör det ju inte mer lockande heller kan jag säga...

1 kommentar:

  1. usch, måndagar är ju jobbiga även utan störiga klasser. Väntar med spänning på bilder =) puss

    SvaraRadera