söndag 25 november 2012

Tråkig blogg

Min blogg är säkert jättetråkig just nu, oftast orkar jag inte skriva nåt och när jag väl gör det så handlar det om att det är på tok för mycket att göra på jobbet. Idag har jag mått dåligt hela dagen över allt jag måste ta tag i, men jag orkar seriöst inte det idag. Imorgon sätter jag igång med utvecklingssamtal också, så det blir många sena jobbdagar till veckan. Plus att det snart är dags att sätta betyg, ve och fasa! Och dessutom två konserter med kören nästa helg. Hur ska det här gå egentligen? Med en trasig handled dessutom...


2 kommentarer:

  1. Han hade nog inte planerat för så fort någon hade varit framme och önskat kom deras låtar direkt efter nästa låt, också en hit, men min kunde han inte spela...miffo... då skall man inte ta emot önskelåtar alls, bara säga nej det går inte.

    SvaraRadera
  2. Åh, jag är i samma situationer ungefär fast inte med samma uppgifter. Det blir inget bloggande för jag har inget att ta kort på eller skriva om, förutom hur stressad och trött jag är :/ vad har hänt med din handled? puss

    SvaraRadera