onsdag 14 november 2012

Varför?

Kan någon förklara för mig varför man som kille i åttan inte kan låta bli att ta sin kompis papper och penna och kasta sudd och "lekslåss" och i princip brottas för att få tillbaka sitt papper när man har lektion? Det är för mig helt obegripligt. Jag blir tokig på vissa elever alltså! Så fruktansvärt respektlösa ibland, försöker prata med dem, men det går in genom ena örat och ut genom andra... Tacka vet jag niorna, tur att jag har många sådana imorgon!

Det är för övrigt många på jobbet som är missnöjda med mycket just nu... Och inte bara jag som känner mig så äckligt stressad och har sån ångest inför jobbveckan på söndagen att jag är helt förstörd... Det funkar oftast helt okej när jag väl är på jobbet, men det är så mycket onödiga grejer som tar massa energi! Är helt slut på kvällarna och ligger mest i soffan och tittar på Hart of Dixie för att koppla av. Bra serie för övrigt, kolla in den!

1 kommentar:

  1. heart of Dixie måste kollas upp! vad är det som ni är missnöjda med på skolan? Du får ta det i ett PM på FB om du vill ;) puss

    SvaraRadera