lördag 20 september 2014

Magen vecka 29

Magen fortsätter spurta och bebis sparkar hela kvällarna, så mysigt :) För än så länge gör det inte ont. Däremot känns det som jag har typ mensvärk, misstänker att det är växtvärk i livmodern. Kanske är läge för lite panodil idag, annars brukar jag undvika det så länge jag kan.

Precis innan jag hann ta fram mobilen för att filma så kom det tre riktigt starka sparkar, men det syns förhoppningsvis en hel del här med :) Vi tittade på Idol som ni kanske hör ;)



Här är några bilder från den gångna veckan. Måndag, torsdag och fredag.








Behöver jag säga att det är rätt jobbigt att ta på strumpor och skor numera? ;)


3 kommentarer:

  1. Ja, jag vill med slippa ta värktabletter, men ibland behöver man ju tyvärr göra det å då vill man veta vad man kan ta :)

    Mysigt med sparkar, och visst syns det :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det skall bli kul och kunna avslöja den med :)

    Ja, jag längtar efter känna sparkar. Kan tänka det känns och syns mer för dig, härligt :)

    SvaraRadera
  3. Tänk, precis i v 29 föddes min son. Men visst är det superhäftigt att se på film hur magen grejar och donar. Ena stunden är magen till höger och nästa stund till vänster!

    SvaraRadera