lördag 20 september 2014

Vecka 29

Sjukpenningsansökan godkänd, får första utbetalningen på måndag. Känns så himla skönt att saker och ting börjar falla på plats här :) Foglossningen är fortfarande vidrig, men när andra saker löser sig så orkar man ju mer. Men det är hemskt frustrerande att leva med ständig smärta. Ska jobba 5 veckor till på halvtid är planen, sen går jag hem och väntar på att bebis ska komma :) Hoppas på att få heltidssjukskrivning fram till bf (6 dec) från 1 nov, om inte annat måste jag ju kunna få fortsätta på min halvtidssjukskrivning så jag slipper ta ut massa föräldrapenning innan.

Såhär känner jag mig när jag försöker vända mig eller ta mig upp ur sängen... Halvt omöjligt eftersom det gör så himla ont i bäckenet.


Fyndade lite bebiskläder på loppis förra helgen, tvättade dem i veckan och det var nog första gången jag tyckte att det var mysigt att hänga tvätt ;)



1 kommentar:

  1. Jag tycker fortfarande att det är mysigt att tvätta bebiskläder fast jag har gjort det i 4 månader nu! Sen att tvätta 2 gånger i veckan, typ fyra maskiner åt gången är ju kanske inte lika mysigt.

    SvaraRadera