lördag 6 september 2014

Smått och gott i vecka 27

Sorry för glesa inlägg. Det får bli uppdatering om lite allt möjligt i det här inlägget helt enkelt ;) Jag jobbar på med min halvtid och det känns som det funkar, skönt! Min braiga vikarie har börjat också och det känns kanoners!

Nya bältet funkar betydligt bättre än det förra, så det gamla tänkte jag sälja på tradera eller nåt. Tänkte även ge mig på att rensa lite i garderoben igen och försöka sälja av lite mer. Alla extra slantar är välkomna just nu, särskilt eftersom jag inte vet om jag ens kommer få nån sjukpenning.. Håll tummarna! Mer förvaring behöver vi också, så det är väl bara att börja rensa! Men först måste jag vila lite, var ute på en secondhandrunda nyss. 2 butiker bara iofs, men jag hann in och ut ur båda på en halvtimme ;) Spanade efter skötbord, bebiskläder och annat bebisgrejs. Och det fanns inte så mycket eller var onödigt dyrt för secondhand, så det gick snabbt!

Hittade ett skötbord på blocket som vi ville ha i veckan, men någon annan hann före tyvärr :( Nåt i den här stilen skulle passa oss bra som behöver mycket förvaring på liten yta. Så nu är det jag som bevakar skötbordsannonser på blocket!

Har även fått för mig att jag vill sy bebiskläder. Tänkte försöka mig på byxor till att börja med i så fall och kikade lite på tyg igår. Men jag tyckte det var dyrt med 179 kr/m i butik, så jag beställer nog från nätet i så fall. Jonic-textil verkar ha massa roligt till humana priser :) Nedan är tygaffärens utbud av barnjersey.




Tänkte att jag skulle utgå ifrån de här i storlek 56. Benen är hela 22 cm långa, haha :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar