tisdag 14 augusti 2012

Det riktiga jobbet

Sådärja, nu har jag börjat på mitt riktiga jobb. Än så länge känner jag mig ganska lost och vet inte riktigt vart jag ska börja med nånting, men imorgon tänkte jag försöka sätta mig med planering för åtminstone några av årskurserna. Har inte fått något sådant material från den förra läraren än, så det är lite svårt att börja känner jag... Men jag ska försöka få tag på henne imorgon. Kan ju vara bra att veta vad åtminstone 9:orna har gjort innan eftersom hälften av dem ska få sina slutbetyg av mig i höst.

Imorgon har jag planeringstid hela dagen, så jag ska verkligen försöka få något vettigt gjort. Synd bara att det är så sjukt svårt :P

2 kommentarer:

  1. Du fixar det, om några veckor är du inne i det och kan köra ditt race! puss

    SvaraRadera
  2. Hej vännen,
    hoppas att allting är bra med dig och jag hoppas att det går bra för dig på ditt nya jobb. Det kommer nog att flyta på bra snart, hur känns det att vara tillbaka?

    Kram på dig!

    SvaraRadera