tisdag 21 augusti 2012

Tröttaste tjejen i stan

Fy vad trött jag är! Hade kunnat somna vid 20 igår, men jag lyckades hålla mig till 21, haha. Sen har jag sovit typ hela natten fram till 6.. Kan ju tycka att 9 timmars sömn borde räcka, men tydligen inte. Igår hade jag mina första lektioner, det gick rätt bra som tur var. Men jobbigt att försöka lära mig alla namn, det blir ju några hundra :S Så det är väl inte så konstigt att jag är trött... Idag ska jag jobba på en liten skola på landet som också ingår i min tjänst, var där en sväng igår bara, annars är det ett helt nytt ställe för mig.

Hur har ni det?

1 kommentar:

  1. Inte konstigt att du blev megatrött, det måste ju vara all spänning för att träffa alla elever som släppte och då blir man ju svintrött! Jag jobbade på förskolan igår och det var närmare 30 grader varmt, alltså mycket klibbiga griniga barn och ännu klibbigare trött fröken! men det gick bra =) puss

    SvaraRadera