söndag 19 augusti 2012

Höstnytt i garderoben

Haha, jag är ju knäpp! Jag åkte till Linköping idag igen (det tar 20 min, så det är ju inte särskilt långt) för att köpa skinnjackan i förra inlägget. Men när jag provade den idag var det nåt som inte kändes riktigt rätt.. Tycker det är jättesnyggt med sådana korta jackor, men jag är ju en praktisk tjej som tänker på vad man ska ha under för att inte frysa också. Och då blir det inte lika snyggt längre, haha :P Letade andra grejer för att kunna utnyttja rabatten också, men icke. Så det blev ingen ny jacka. Däremot hittade jag massa annat nytt som kändes vettigare eftersom jag tror att jag kommer använda det mer :) Så nu känner jag mig lite mer redo inför skolstarten imorgon :)

Indiska hade 70% rabatt på reapriset så jag fyndade dessa tre för ynka 63 kr. Hade kostat 99kr/st.

En scarf hittade jag där också. 30 kr istället för 150, helt okej ;)

Inkamönstrat från gina tricot. Fanns knappt några storlekar kvar, men L funkade som tur var. Snyggt oversize :)


Koftan köpte jag igår på New Yorker. Jätteskön och perfekt färg :) Köpte en svart lång kofta på gina också, men den är väl inte så spännande att fota kanske :)

Nya gummistövlar är bra att ha, särskilt när det är hål i de gamla!

 Nya boots också, precis sådana som jag hade letat efter. De och stövlarna kommer från Skopunkten.

Nu är jag helt slut och tänker spendera kvällen i soffan. För det är jag värd :)

3 kommentarer:

  1. Snygga ljuslyktor och kläder du köpte å ja såklart skorna!

    jag är som du, jag tänker med praktiskt, det kan inte bara vara snyggt! :)

    Ja, den låten är så underbar =)

    SvaraRadera
  2. Vilka bra grejer du köpte, skinnjackan var ju himla snygg men som du säger inte så väldigt praktisk ;) puss

    SvaraRadera
  3. älska inkamönstrat och vilka fina boots!

    SvaraRadera