lördag 25 augusti 2012

Gräsänka

Suck! Det är något fel på internetanslutningen på min nya dator, internet funkar på Dennis dator, min telefon och gamla datorn, så felet ligger ju uppenbarligen i min dator. Inte okej! Och verkligen inte vad jag hade tänkt lägga energi på i helgen! Aja, allt annat funkar ju i alla fall som tur är, så jag kan väl få lite jobb gjort på den ändå... Tur att det finns usb-minnen!

Nu är jag gräsänka tills imorgon för Dennis ska iväg på fest som jag inte fick följa med på ;) Fast jag lider inte av det. Tycker att det är rätt skönt att vara ensam hemma för en gångs skull, har knappt varit det på hela sommaren! Än så länge gör jag inte så mycket roligt dock. Har precis börjat tvätta och tänkte städa lite sen, det behövs kan jag säga!

Förkyld har jag såklart blivit också. Så jag köpte precis en ny flaska echinagard som jag hoppas ska göra susen även denna gång.

1 kommentar:

  1. Nej nej, inga dumma förkylningar nu! Visst är det skönt att vara ensam hemma en stund, men det är ganska skönt när dom kommer hem igen också =) puss

    SvaraRadera