söndag 5 augusti 2012

Examensansökan

Om en (1!) vecka börjar jag jobba som musiklärare. Så jag tänkte att det kanske kunde vara läge att skicka in min examensansökan nu, haha :) De har väl haft semester hela sommaren, så jag skulle ändå inte ha fått ut min examen innan jag skulle börja jobba eftersom alla kurser var inrapporterade först för en månad sen... Men nu har jag fyllt i diverse krångliga papper, så jag hoppas verkligen att det stämmer nu!

Om jag har fattat det rätt kan jag tydligen ansöka om 4 olika examen också, så jag gör väl det då ;)

  • Musiklärarexamen för grundskolans senare år och gymnasiet 270 hp
  • Förskola, förskoleklass, fritidshem och grundskolans tidigare år 210 hp
  • Magisterexamen 60 hp 
  • Kandidatexamen 180 hp 
Däremot vet jag inte riktigt vad som ska ingå i en Kandidatexamen än, så det får jag ta reda på. Vore ju lite kul om jag kunde få med mina arrangeringskurser där, det ser ju tjusigt ut!

4 kommentarer:

  1. Tjusigt, det var inte lite du har behörighet till! bra jobbat! puss

    SvaraRadera
  2. Häftigt! Längtar tills jag också kan få ut min examen. Hur blev du behörig till förskolan, förskolehem och grundskolans tidigare år? Har du läst den där terminen som är riktad mot förskolan? /Elin

    SvaraRadera
  3. Kul och ansöka om examen! :)

    SvaraRadera
  4. Jag är mer inne på vitt :P

    SvaraRadera