söndag 19 augusti 2012

Jag vill ha!

Igår var jag i Linköping en sväng med planen att shoppa loss inför skolstarten imorgon, tycker inte att jag har några kläder (fast garderoben är full). Men eftersom jag har fått snåla med pengarna så länge, så tycker jag att allt känns onödigt att köpa. Slog till på en hel kofta, haha. Kan visa den senare. 

Jag hittade även den här fantastiska jackan på H&M och jag kan inte sluta tänka på den. 399 kr och jag har dessutom både 20% rabatt vid köp av 3 saker plus 50 kr värdecheck. Så den är ju inte ens dyr. Jag funderar faktiskt seriöst på att åka in idag med, jag kan ju uppenbarligen inte släppa den, så det kanske är meningen att jag ska ha den ;)



4 kommentarer:

  1. Snygging, den borde absolut bli din! puss

    SvaraRadera
  2. Instämmer! Jackan är så gott som redan köpt! Självklart ska du behålla den ;-)
    Kram emmert

    SvaraRadera
  3. visst är den snygg?!?! Jag fick den i present av min kille i måndags :D Så nu är jag hur glad som helst, hehe

    SvaraRadera