fredag 1 augusti 2014

Halsbränna

Hej och välkommen hemska halsbränna. Inte särskilt trevligt med den här halsbrännan som har tittat fram alltför ofta den här veckan. Kanske äter lite konstigare än vanligt nu när jag inte är hemma och bestämmer all mat själv. Plus att det såklart är mer trångt i magen. Numera får jag knappt sätta mig och äta utan att nån ska sparka ;)

Har det bra här hemma i Jämtland i alla fall, träffar folk hela dagarna, så jag skriver lite mer senare tänkte jag. Och imorgon kommer det en veckans mage!

Här är i alla fall en framifrånmage i en reafyndad ny klänning :)

1 kommentar:

  1. Ja, fy den där halsbrännan saknar jag inte! Den försvann tillsammans med illamåendet dag 2 efter förlossningen för mig. Det som funkade för mig var att dricka ett glas A-fil innan läggdags och att ha en skål sötmandel på nattduksbordet. Puss

    SvaraRadera