fredag 22 augusti 2014

Magen vecka 25

Här är magen i slutet av vecka 25. Det känns inte som att den har blivit så mycket större de senaste veckorna, det sa liksom pang i vecka 20 och sen har den storleken hållit i sig på ett ungefär. Lite större är den säkert, börjar tycka att den är lite i vägen ibland. Men tung kan jag inte påstå att den är än. Hårdare har den blivit dock, inte samma mjuka mage som min vanliga, Dennis tyckte att det var stor skillnad igår när han fick i uppdrag att smörja in magen med bio-oil :) Kanske är därför jag känner sparkarna väldigt mycket tydligare nu också? Sen igår kväll har bebisen fått fnatt och sparkat skithårt eller typ sträckt på sig för ibland har det känts på båda sidorna. Det var till och med svårt att somna för det var så mycket kickboxning där inne! Revbenen har klarat sig än så länge, men det är inte många centimeter kvar tills bebisen når dit!




3 kommentarer:

  1. Så fin mage :) Hoppas det dröjer innan bebis når revbenen, hört det inte ska vara så skönt.... :) När börja du känna sparkar? :)

    Ja jag tror min orka blir bättre och bättre nu, så snart skall nog bloggen hållas igång igen :)

    SvaraRadera
  2. Kan tänka mig det är supermysigt och känna sin bebis varje dag :)

    SvaraRadera