torsdag 7 augusti 2014

Som ett brev på posten...

Foglossningsontet har faktiskt varit helt okej under min Jämtlandsvistelse som jag kom hem ifrån i förrgår (skriver mer om det en annan gång). Så pass okej att jag bestämde mig för att åka och shoppa en sväng igår. Men det var tydligen inte så bra, för nu har jag skitont igen trots att jag hade på mig bäckenbältet, bra skor och försökte undvika att gå för länge. Eller så beror det på något annat, vem vet hur det där funkar.

Det känns verkligen inte kul att börja jobba imorgon igen, särskilt inte när jag har så ont. Så idag blir det vila för hela slanten, förutom en bibliotekstripp nyss eftersom jag ville slippa böter. Jag hittade lite mammakläder igår i alla fall. Har ju snart inget som passar i garderoben längre!

De här tre köpte jag på H&M. Har ett par mammajeans som jag reafyndade i början av sommaren också plus att jag tänker att mina långa linnen kan funka ett tag till. Och koftor såklart.


Jag passade även på att ta en liten titt på IKEA när jag ändå var där. Hade hittat två potentiella skötbord på nätet som jag ville se i verkligheten, men de fanns såklart inte att titta på i butik. Gick bara igenom halva IKEA iofs, så jag kanske missade dem, men jag tycker att de borde finnas på barnavdelningen om de har dem. Det känns som att vi behöver förvaring för bebiskläder och annat, så då kanske någon av dessa kan vara bra (som dessutom går att göra om till byrå/skrivbord sen när bebisen är större).


1 kommentar:

  1. Sketans foglossning, är fortfarande arg på mina egna fogar! Om vi hade haft skötbord i sovrummet så hade jag så gärna velat ha "diktad" från Ikea och målat det vitt. Tror inte det finns i butik längre men många finns på blocket. Ett skötbord med byrå och hylla 😊

    SvaraRadera