söndag 24 juni 2012

Aw!

Så fint!


2 kommentarer:

  1. Aww, det var jättegulligt och vad duktiga alla var på att dansa och sådär! Rolig idé egentligen och att hon fick sitta sådär i bakluckan på bilen.

    Sv: Jo, det är ju egentligen alltid folk på Ikea. Ojdå, det regnade väldigt mycket imorse här också, synd att dina regnkläder inte var vidare bra jag hoppas verkligen att du hittar ett nytt ställ! Det är ju Sverige vi bor i trots allt, regnet kommer nog att komma tillbaka :).

    För mig går det bra på jobbet, dock har jag varit ledig nu över midsommar så jag börjar jobba imorgon och sedan blir det nästan non-stop jobb fram tills början av augusti, det kommer att bli fullt upp!

    Vad är det du jobbar med?

    Kram

    SvaraRadera
  2. Wow vilket häftigt frieri! Plugget går segt och jag jobbar lite samtidigt, har fått några dagar på dagis =) Alltså, jag vidhåller fortfarande att keso och kesella är äckligt men i den här röran gick det bra =) puss

    SvaraRadera