torsdag 21 juni 2012

Dålig flyttstädning

Åh, vad trött jag blir på folk som inte kan flyttstäda ordentligt, särskilt när man själv har skrubbat bort minsta lilla fläck alldeles nyss! Man vill ju inte direkt städa alla köksskåp innan man kan börja packa in saker. Men det gjorde jag nyss, känner inte att jag orkar vänta hela helgen innan vi packar upp köket.. Men jag har dokumenterat lite, tänkte klaga hos hyresvärden på diverse andra saker som också är fel här. Vill vara på den säkra sidan den här gången och se till så att minsta lilla märke står med på besiktningsprotokollet så att inte vi får betala för nåt som inte ens är vårat fel!

Trött är jag på att jobba också. Eller det ska nog gå bra, men tiden går så extremt sakta när man går bredvid på introduktion... 5 timmar känns som ett dygn ungefär. Somnade nästan direkt när jag kom hem idag vid halv två, helt slut! Och jag brukar nästan aldrig somna sådär på dagen, så nu behöver jag verkligen vila.

3 kommentarer:

  1. Dåligt att städningen var så dålig men skoj med nytt boende =) Kika gärna in på min matblogg och tävla i min tävling där du kan vinna kokböcker =)

    SvaraRadera
  2. Tråkigt, hoppas att det blir bättre på jobbet och att hyresvärden är vettig! puss

    SvaraRadera
  3. Sånt är jobbigt. Det var samma i min lya.

    Kram

    SvaraRadera