tisdag 19 juni 2012

Nyinflyttade

Nu har vi bott en natt i nya lägenheten, sov dåligt båda två, men det kanske går bättre att sova inatt. Är helt slut efter ännu en alldeles för lång dag. Men nu har jag i alla fall skrivit på papper inför hösten, fått VG på både tentan och den sista kursen jag läste, så nu kan jag äntligen ansöka om examen :) Och jobbat, eller ja, gått bredvid och känt mig som en jobbig svans, haha. Men det är ju så man får göra i början. Imorgon väntar ännu en dag med jobb, godnatt!

5 kommentarer:

  1. Fullt upp ser jag! Första natten i ny lägenhet är ju sällan bra, hoppas du sover bättre sen så du orkar med allt du ska göra. Ha en bra dag på jobbet! puss

    SvaraRadera
  2. Första natten brukar vara så ;) Det går nog bättre när ni fått lite ordning hemma och när du har kommit in i nya jobbet :)

    SvaraRadera
  3. Man sover alltid dåligt första natten, jag somna vid 1 och vakna 7 och där i mellan vaken ett par gånger :)

    SvaraRadera
  4. Wow, duktigt av dig att du har fått så bra betyg <3 duktig du är! Jag fick ett D på sista tentan :/ känns inte vidare bra, men å andra sidan så kände jag ju av att energin inte var på topp i slutet av terminen samt att upplägget på tentan kändes väldigt svårt...tror inte att det var många som fick sådär jättebra betyg.

    Hoppas att det går bättre i natt i lägenhet, men det tror jag. Jag kommer ihåg första gången jag flyttade, när jag bodde ihop med mitt ex, jag sov inte vidare bra första natten heller. Det var nya ljud och saker och ting kändes rätt kaotiskt och inte vidare hemma. Sedan kändes det väl mer som hans lägenhet än min, men efter ett tag så kändes allting väldigt bra :).

    Sv: Jag förstår att flyttstädningen måste ha varit jobbigt, tack och lov så behöver vi inte se till att hela denna lägenhet ser tipp-topp ut efter att vi har flyttat våra saker, då E's mamma bor här. Men det kommer att vara väldigt mycket med flyttandet i alla fall eftersom vi ska ta saker både härifrån och från mina föräldrars hus. Men det får gå...vet dock inte när vi ska se till att fixa allting.

    Hoppas att det går bra på jobbet <3.

    Kram

    SvaraRadera