fredag 8 juni 2012

Somnar snart..

Jag måste seriöst gå och lägga mig snart, klockan är just nu 21.15 och det är inte likt mig att vara nära att somna såhär tidigt. Men det är nog bra att somna tidigt, får hoppas att det sjunker in lite extra grammatikkunskaper efter en natts sömn. Jag vill verkligen inte göra salstenta, men det ska nog funka. Så länge jag klarar mig är jag nöjd! Kan ju inbilla mig att jag kommer kliva upp kl 6 för att plugga lite extra innan det är dags ;) Blir nog en genomläsning vid frukosten iaf :)

4 kommentarer:

  1. Salstenta är både bra och dåligt tycker jag. Man lär sig inför ett speciellt tillfälle, fast det är ju skönt att ha det gjort och så vet man typ vad man ska plugga på.

    SvaraRadera
  2. Jag önskar dig all lycka när det gäller tentan (ja, och flytten också såklart). Hur känns det? Vad är det för tenta? Du är duktig gumman <3 så det kommer att gå jättebra med allt.

    Sv: Grattis :) hur känns det inför flytten, flyttar du/ni långt?

    Kram

    SvaraRadera
  3. Förlåt, såg inte datumet och tänkte att klockan borde vara runt 21:15, vilket den är om några minuter. Skönt att det kändes helt okej med tentan i alla fall, jag håller tummarna för dig. Jag väntar på resultat på min sista tenta som jag lämnade in den 31:a. De sade att dem kommer att satsa på innan midsommar, sedan går lärarna på semster liksom. Det är bara att hoppas att de hinner tills dess. Brukar ni få era resultat snabbt?

    Nej, vi har inte börjat packa än faktiskt :P antar att vi borde det snart. Hur går det för er?

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag håller tummarna för att det går snabbare, i vissa kurser har det tagit typ 3 veckor i andra har det gått fortare. Men jag håller med om att det är jobbigt att vänta så länge, speciellt när man har börjat ställa in sig på ledighet, om det då sedan skulle visa sig att man failat då känns det ju inte vidare roligt :(. Men jag hoppas att det har gått bra för oss båda :).

    Flyttstäda slipper vi till viss mån i alla fall, eftersom vi bott hemma hos E's mamma. Jag tror att sakerna här kommer att packas ned relativt lätt, det är det där att rensa som kommer att ta mer tid. Sedan borde jag i och för sig åka hem till mina föräldrar och rensa saker där och se vad jag ska ta med mig, det kommer nog att ta ett tag eftersom de bor i ett hus och jag har varit rätt bortskämd med plats, så jag har inte kastat vidare mycket saker ;). På gott och ont.

    Kram på dig!

    SvaraRadera