fredag 8 juni 2012

Sista tentan

Ja, och så var det ju det här med att plugga... Jag ska göra den sista tentan ever (förhoppningsvis) imorgon. Hade fått för mig att det var 9.15 som gällde på en lördag, men nej, 8.15 tycker de är humant tydligen. Jag är så sjukt trött att jag knappt tar mig upp på morgnarna nu när jag är lite halvt ledig, så jag kan ju inte påstå att det lockar överhuvudtaget. Jag har pluggat litegrann till tentan under veckan, men det går trögt. Ska försöka göra en ordentlig kraftansträngning och banka in lite grammatikkunskap nu.

Annars då? Igår hade jag sista lektionen med mina fina elever, kommer bli lite tomt utan dem sen... Tömde även mitt skåp på skolan och sa hejdå till lite folk. I övrigt håller vi på och flyttpackar. Än så länge är det mest sånt vi inte använder så ofta som har fått åka ner i lådor. Men nu är det typ fullt i de 8 flyttlådor vi har, så vi måste skaffa flera. Fattar inte hur man kan ha så mycket grejer! Men bokhyllor och skåp slukar massor! Tänk att flytta från ett hus om man har såhär mycket i en tvåa liksom...

Bjuder på lite bilder från serenadsången förra måndagen, när några av skolans killar gick runt halva stan för att besjunga tjejer som stod på balkonger :) Jätteromantiskt såklart ;)
 



1 kommentar:

  1. Haha vilken rolig grej med serenadsång =) Lycka till med sista tentan! puss

    SvaraRadera