onsdag 18 juni 2014

Äntligen semester!

Vaknade inatt och hade svinont i fogarna, så jag var inte jättepigg på att åka till jobbet idag. Men jag gjorde en kraftansträngning och gjorde klart alla omdömen och städade färdigt på skrivbordet så jag skulle kunna ta semester redan idag istället för imorgon. Och det gick!

Det ska bli så himla skönt att äntligen få vara ledig och vila ordentligt. Hittills har jag inte direkt hunnit njuta av någon semester eftersom det fortfarande gör väldigt ont. Har passat på att sova bort halva eftermiddagen iofs om det räknas?

Ska till en sjukgymnast nästa vecka och förhoppningsvis få ordentligt med hjälp med bäckeneländet!

3 kommentarer:

  1. Hej vännen,

    förlåt för att jag har varit så himla dålig på att kommentera tillbaka. Det har bara gått så mycket upp och ned privat, inte bara det med farmors bortgång. Så jag har känt att det har varit så svårt att blogga. Hur är det med dig? Vad roligt att du är gravid, blir så himla glad för din skull :) hoppas att det med fogarna ger sig!

    Du ser jättefin ut!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Jag förstår att det har varit tufft att blogga nu när du inte har fått skriva om det största som händer ;) skönt att allt är bra med hen och att du nu får blogga mer fritt. Jag kan tänka mig att det känns väldigt häftigt hela grejen. Jag har många runt omkring mig nu som väntar barn/precis har fått barn, gör dock att jag känner mig lite gammal, hehe. Men det är så roligt att få följa!

    Tack så jättemycket, ja jag hoppas att det kan börja gå lite mer uppåt nu. Jag mår helt okej, det går också lite upp och ned. Men jag försöker att hitta mig själv lite, kan man väl säga. Bättre sent än aldrig?

    Vi får se lite hur sommaren blir, hur har du/ni planerat?
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att du har ont, hoppas besöket hos sjukgymnasten kan hjälpa till :)

    Ja, det måste göras något åt förskolan nu, jag vet inte hur länge jag orkar och jag funderar ofta på göra något annat .

    SvaraRadera