måndag 30 juni 2014

Dunderförkyld

Fy, nu tycker jag faktiskt synd om mig själv. Har fruktansvärt ont i halsen som dessutom är helt svullen, är täppt i näsan och väldigt hängig. Det enda som lindrar halsen är att äta piggelin, annan glass funkar säkert också, men det har vi ingen hemma. Igår åt jag säkert 5-6 piggelin. Och lite mat förstås ;) Nyser stup i kvarten också, inte särskilt skönt för stackars bebismagen... Hoppas på en snabbt tillfrisknande, det här var ingen hit!

Måste för övrigt köpa en ny våg, den vi har har plötsligt gått sönder. Kan ju kanske vara bra att ha lite koll så jag inte går upp 30 kg bara sådär ;) Tyckte den här från Rusta var rätt tjusig.



2 kommentarer:

  1. usch krya på dig! Men piggelin ät gott!

    Ja, Ystad är otroligt vackert

    SvaraRadera
  2. Usch, jag hatar att vara sjuk! Trots att man då får äta glass.
    Krya på dig!

    SvaraRadera