torsdag 12 juni 2014

Sommarlov!

Äntligen sommarlov! Dock inte semester riktigt än. Men de två skolavslutningarna har gått väldigt bra i alla fall, skönt. Många fina solister och körsångare, hade en mellanstadiekör på 55 elever som nästan inte fick plats där framme i kyrkan. Fint med sådan sångglädje!

Dock lyckades jag pricka in graviditetens värsta må-illa-dag igår. Åkte hem en sväng och sov på eftermiddagen för att orka med kvällen och som tur var så smittade barnens glädje av sig på mig, så jag orkade vara entusiastisk ;) Idag har jag mått bra i alla fall :) Och fått några fler grattis till tjocka magen och fina blommor som tack för arbetet med avslutningen :)


Har för övrigt fått hem vad jag misstänker kommer bli min nya bästa vän idag. Bältet gör redan gott för mitt onda bäcken. Den fina ugglekudden fick jag av mamma när jag fyllde år :)


1 kommentar:

  1. Vilken fin bukett och kudden med ugglor också! Hoppas bältet hjälper nu. Puss

    SvaraRadera