söndag 22 juni 2014

Cravings och sammandragningar

Har inte direkt varit sugen på något alls hittills under graviditeten, frukt har varit helt okej, men i övrigt har typ allt varit äckligt. Men sedan illamåendet blev bättre har det gått betydligt lättare att äta, tack och lov! För tillfället är jag väldigt sugen på jordgubbskräm, mjölk, mannagrynsgröt och nektariner. Lite somrigt i alla fall ;)

Välkomnar vecka 17 med lite sammandragningar också. Jag börjar nästan tro att jag har fött barn tidigare eftersom allt som omföderskor brukar börja känna den här tiden känner jag av redan nu. Eller så är jag bara väldigt fullproppad av hormoner.

1 kommentar:

  1. Jag tror du är fullproppad med hormoner =) Sammandragningar är ju sådär halvkul, men inte så farligt så länge det inte gör ont. Jag fick ju ta tabletter mot sammandragningar för mina slutade ju inte och det kändes som att ungen skulle komma alldeles för tidigt ;)

    SvaraRadera