tisdag 10 juni 2014

Magen vecka 15

Tadaa! Här kommer de första magbilderna! Nu tycker jag definitivt att det syns att jag är gravid! Jag tycker iofs att det har varit synligt i en månad ungefär, men nu börjar nog omgivningen misstänka något också. 

Den vänstra är tagen på morgonen i söndags (14+0) och den högra är tagen alldeles nyss, tisdag kväll (14+2). Visst att magen kanske växer lite på två dagar. Men framförallt förundras jag av skillnaden mellan morgon och kväll. På kvällen känns magen stor som en boll och jag tycker att jag ser betydligt mer gravid ut på kvällen än när jag vaknar.


1 kommentar:

  1. Lite mage har du allt fått =) I början tyckte jag också att magen kändes stor på kvällarna men det är mestadels svullenhet och att tarmarna får flytta uppåt för att ge plats åt bebisen ;) Fin är du!

    SvaraRadera