tisdag 10 juni 2014

Övning i kyrkan

Den här dagen har till största delen bestått av att öva med massa elever inför skolavslutningen som äger rum imorgon kväll (småttingarna) och torsdag morgon. Har spenderat mesta tiden i kyrkan med att rigga instrument och ljud och sen kom eleverna dit och sjöng. Det har i alla fall gått bra, men nu är jag helt sjukt trött. Måste väl bestämma vad jag ska ha på mig imorgon kväll innan jag går och lägger mig dock.

Var på stan en sväng efter jobbet och panikshoppade en klänning som var skön och som funkar att växa i. Har nästan inga finkläder i garderoben som jag får plats i utan att se ut som en mupp och som är relativt oanvända ;) Inte så kul att ha samma gamla klänning som jag brukar ha på jobbet kanske. Här är en sneak-peak av mönstret på klänningen i alla fall. Mig i klänningen kan ni få se en annan gång om ni vill, kanske i kombination med magbild ;)






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar