fredag 5 oktober 2012

Glada fredag!

Åh, vad skönt att det är fredag. Har dessutom haft två riktigt bra lektioner idag, extra kul också när man lyckas motivera elever som tycker att allt är pest och ser att de nog tycker att det är helt okej att spela piano trots allt ;) Så nu är jag glad och tycker att jag har världens bästa jobb. Det svänger ju lite det där vad jag tycker om mitt jobb, haha :) På söndag kväll finns risken att det låter annorlunda.

Ska skriva några stackars omdömen innan jag åker från jobbet, täntke åka till Linköping och fixa ny mobil, woho :D Och imorgon åker jag till Örebro, det blir kul!

1 kommentar:

  1. Vad blir det för mobil och vad ska du göra i örebro? Det är väl bättre att svänger lite vad du tycker om jobbet än att det bara är dåligt ;) Tror inte det finns nåt jobb som alltid bara är bra =) puss

    SvaraRadera