söndag 14 oktober 2012

Personalfest

Igår hade vi personalfest med bara kvinnliga kollegor, jättekul var det! Först förfest hemma hos en kollega och sen var vi ute och dansade till ett band. Kul att ses utanför jobbet också :)

Jag hade som vanligt inget att ta på mig trots att garderoben är överfull :P Letade lite på stan, men hittade såklart inget som jag kände mig bekväm i. Hade tänkt undvika så mycket svart, men det var ju dömt att misslyckas, eftersom jag känner mig som finast i just svart. Men jag passade i alla fall på att inviga ugglehalsbandet och mina nya tights, så jag var definitivt inte svartast på festen, haha :)



Jag och Lena, bildläraren :)


2 kommentarer:

  1. Vad kul! Svart är alltid lättast sen hade du ju färg på sminket också =)

    SvaraRadera
  2. Hihi, man har fasen aldrig något att ha på sig trots att garderoben väller över av plagg ;)

    SvaraRadera