torsdag 11 oktober 2012

Min torsdag

Fin utsikt från bussfönstret imorse! Synd att jag inte kunde kliva av och fota mer!

Gillar när eleverna hittar på egna kreativa lösningar :) Här har några tjejer i nian lärt sig ett ackord var och skrivit upp vem som ska spela när och hur många gånger. Blev en riktigt bra låt dessutom, jättekul när de skapar egen musik!

Och det är såklart extra kul att rätta skrivböcker när eleverna är såhär gulliga :) En tjej i sexan som skrev det här. En annan gång var det en som skrev att jag var jättecool, då blir man glad :)

Har för övrigt ätit jättetråkig mat idag, kryddig korv och ris (ingen sås!) till lunch och köttbullar och ris till middag. Men då lyxade jag iaf till det med ketchup ;) Så kan det gå när man knappt hinner vara hemma. Nu sitter jag med Revaxör i öronen eftersom jag ska fixa formgjutna öronproppar imorgon! Och snart ska jag iväg till kören och sjunga, ska bli kul fast jag är så himla trött.

2 kommentarer:

  1. oh sånt är störigt när man hitta bra fotoobjekt men inte har tid! :(

    Tack, får se vad jag kommer hem med imorgon :)

    SvaraRadera
  2. Åh vad roligt! jag har iofs alltid tyckt att du är bäst :) tråkig mat, du får skicka Dennis att handla! puss

    SvaraRadera