fredag 5 oktober 2012

Ny mobil

Åh, vad kul med ny mobil, den är sjukt mycket bättre än min gamla. För en gångs skull har jag unnat mig en ny och riktigt bra mobil, en Samsung Galaxy SIII 4G blev det, den släpptes i tisdags tror jag :) Åkte in till Linköping efter jobbet och där var den redan slutsåld, så jag skyndade mig ut till Tornby köpcentrum eftersom det skulle finnas några få kvar där och nu har jag den i handen och har fixat massa tråkiga inställningar och kan börja leka ;) Så nu vet ni vad jag gör ikväll, haha. Måste kanske packa lite inför imorgon också, tänkte åka tidigt!

Sisådär, ett första blogginlägg med nya leksaken till er tjänst! Och en premiärbild från mobilkameran förstås ;)

2 kommentarer:

  1. Alltid kul med ny mobil :)

    Jag skall visa mer efter min 30årsfest :)

    SvaraRadera
  2. Visst är kameran grym?! Jag använder en app som heter vignette, men säg till om du hittar nån annan bra kameraapp med braiga effekter =) puss

    SvaraRadera