måndag 22 oktober 2012

Världens bästa musiklärare?

Suck! Alla dessa miljoner omdömen som ska skrivas... Eller åtminstone 250, men det räcker ju och blir över kan jag säga! Har dessutom haft en skitjobbig dag med tre riktigt jobbiga lektioner. Och en bra lektion som tur är. Fick även en jättefin kommentar från en söt tjej i 5:an, hon sa att jag var världens bästa musiklärare (dessutom sa hon det efter att jag hade fått skälla på klassen flera gånger) :) Idag har jag verkligen inte känt mig som världens bästa musiklärare, snarare en av de sämre, men jag får väl försöka ta åt mig av det som faktiskt har varit bra med dagen även om det inte alltid är det lättaste!

Några bilder från gårdagens promenad. Grått och tråkigt väder, men fina färger på löven i alla fall!





3 kommentarer:

  1. Inte alls avis på dig som måste skriva alla dess omdömen! :)

    Haha javisst var jag het, synd inte drömprinsen kom då ;)

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder, ser ut att vara ett mysigt område! JA, ta åt dig av flickans kommentar och "lämna det bakomflutna framför dig"! puss

    SvaraRadera
  3. visst har flätans tydlighet med färgen att göra, allra snyggast tycker jag att det blir med blondt slingat hår =) puss

    SvaraRadera