fredag 26 oktober 2012

Nedräkning!

Seriöst, hur kan man vara så sjukt trött? Jag gick och lade mig vid 20.30 igår för jag hade sådan huvudvärk, så jag har sovit minst 9 timmar inatt, men är jag pigg? Nej, inte på långa vägar. Men snart, snart har jag min fösta betalda semester, höstlovet! Ska bli så fantastiskt skönt! 2 lektioner kvar. Först 4:or som ska få se på en liten kort film om instrument, göra en mindmap och sen sjunga. Och 7:or som ska göra egna låtar i soundation, det blir nog bra. Sen ska jag göra klart mina sista omdömen för nu, så jag kan få vara ledig på lovet. Resten av alla omdömen får jag ta tag i efter lovet!

Det kom förresten två hagelskurar igår eftermiddag. Och sen lite snöflingor på kvällen, men jag tror inte att de ligger kvar idag. Men kallt är det, runt noll!

1 kommentar:

  1. Gött med lov!!! Uppsatsen har genomgått en stor rensning och många omformuleringar, så det känns bättre. Vi ska skriv mer imorn, idag jobbar jag och ska på arbetsintervju. puss

    SvaraRadera