måndag 3 september 2012

Dålig dag

Har en skrikande katt här hemma, så det blev inte mycket till sömn inatt. Vaknade dessutom på dåligt humör och kände inte alls för att jobba. Men jag hade väl inte direkt något val... Har varit trött hela dagen, så lektionerna har väl gått sådär. Har inte orkat tänka ordentligt och då blir det ju lätt några grejer jag kunde ha styrt upp bättre för att underlätta för mig själv, men det är ju lätt att säga i efterhand ;)

Kom nyss hem från jobbet, stannade kvar lite extra länge och slängde massa gamla kopierade noter som jag inte kommer använda. Skönt att få lite extra plats för mitt eget material istället! Nu ska vi äta middag och sen blir det nog soffan för hela slanten!

1 kommentar:

  1. Tråkigt med dåliga dagar, men trivs du jobbet i övrigt? kram

    SvaraRadera