torsdag 6 september 2012

Föräldramöte

Har precis haft mitt första föräldramöte som lärare, tur att jag har kollegor som kan hålla låda, haha! Jag har ju liksom inte så mycket att komma med än känner jag.. Men det är rätt skönt att kunna stå i bakgrunden ibland. Hade gärna hunnit åka hem halv åtta, men då var vi inte klara. Så jag får sitta kvar på jobbet en halvtimme till innan jag går till tåget.
Men jobb finns det ju alltid kan jag säga, så jag ska förbereda lite inför morgondagen bara. Då hoppas jag på att kunna åka hem vid lunchtid, vore fantastiskt skönt!

Har för övrigt suttit i skolans massagefåtölj idag i en halvtimme. Var helt slut när jag hade haft sista lektionen till 15 utan någon rast att prata om på hela dagen.. Så det var skönt med lite avslappning! Den tänker jag minsann utnyttja fler gånger!




Kolla klockan! Nu har jag varit här på jobbet i över tolv timmar... Suck! Jag hade visst inte så mycket att förbereda för morgondagen såg jag nu, så jag tar en snabbmassage i fåtöljen innan jag åker hem också ;)

2 kommentarer:

  1. Massagefåtölj är bra grejer, fast den vi hade på jobbet (äldreboendet) var lite väl hårdhänt, kändes som knytnävar i ryggen som bankade. Hoppas du får en lugnare dag idag på jobbet! puss

    SvaraRadera
  2. Hoppas du kom hem tidigt idag! långa dagar på jobbet är inte kul, hade lång dag i onsdags, och fick jobba över idag, nog funny en fredag, men fick lite komptid till jul! :)

    SvaraRadera