måndag 24 september 2012

School of rock

Idag blev det filmvisning med 5:orna för att jag skulle orka jobba hela dagen med min vidriga förkylning och dålig sömn inatt. School of rock blev det och jag är så glad att det kommer ta två lektioner till att hinna se klart den, då kan jag få några ganska lugna måndagar framöver, det kan jag behöva! Eleverna gillade det och jag tror att de snappar upp fler grejer på det sättet än om jag ska stå och predika ;) Dessutom hinner jag få lite annat gjort under tiden, det är ju aldrig fel!

1 kommentar:

  1. Film är en bra räddning ibland så länge den har nåt syfte, kan inte riktigt minnas varför vi fick titta på vilka filmer vi ville på roliga timmen som vara hela eftermniddagen på fredagar i åik4. Jo, just det - vår lärare var ett obehörigt skämt! Jag däremot som är så himlans pedagogisk lät kidsen på praktiken kolla på barnprogram om källsortering och återvinning från pedagogwebben =) Haha de lärde sig sjukt mycket utan att egentligen veta om det! puss

    SvaraRadera