fredag 14 september 2012

Min hatt den har tre kanter...

Äntligen helg! Nog för att jag har haft en rätt bra dag på jobbet, men ändå. Det är ju alltid skönt att få vara ledig. 

Hade beställt klipptid på eftermiddagen, så nu är håret uppfräschat och ser mycket friskare ut. Har kvar i princip samma frisyr, men jag bad om att få lite mer inklippt framtill eftersom det håret bara blir flygigt och ivägen på mig när det är mer jämnlångt. Hade så skitigt hår och frisören tvättade det inte (Typiskt, det är ju det bästa! Men det verkar inte som de gör det på det stället, såg inga handfat alls.. ) så jag tvättade det nu ikväll. Ni får se bättre bilder sen när jag har fixat håret också. Men jag ville bara visa hur pass lockigt det blev nu när det fick självtorka. Det var inte igår kan jag säga! Fick fina komplimanger om både min hårfärg och hårkvalitet, alltid kul :)


Köpte mig en ny mössa/hatt på Lindex också, tyckte den var så söt! Lite av "nya" frisyren syns ju här också. Och som sagt. Viss skillnad på plattat eller inte ;)





1 kommentar:

  1. Märkligt att inte ha handfat, det måste ju innebära att det inte heller färgar/tonar hår på kunder, eller får man tvättar ur färgen själv när man kommer hem? haha...fin är du iaf! Kul att växla mellan lockigt och plattat =) M;itt hår har visst vuxit lite, har inte tänkt på men sen när du kommenterade så kollade jag i spegeln och det har nog vuxit 8 cm sedan februari då jag klippte av det. puss

    SvaraRadera