lördag 8 september 2012

IKEA

Jag har längtat efter att åka till IKEA typ hela sommaren, så idag tog jag tåget och bussen till Tornby i Linköping. När jag hade cyklat till tåget och satt mig till rätta märkte jag att min handväska luktade kattpiss, inte okej! Så väl framme fick jag spontanköpa en ny väska, hade ingen lust att gå runt och stinka direkt... Usch vad sur jag blir när de gör sådana dumheter! Men ny väska är ju inte helt fel, den här från Åhléns blev det:


På IKEA gick jag mest runt och spanade efter grejer att köpa när vi kan låna bil eller få skjuts, kanske nästa helg. Behöver nytt köksbord, någon form av förvaringsmöbel, golvlampa, badrumsskåp, tvättkorg, fåtölj och framför allt en ny säng. Så inget man tar på bussen direkt ;) Men jag hittade i alla fall en fin bordslampa. Blir så mysigt ljus med en orange lampa. Fick såklart bygga ihop den själv också, tur att jag gillar sånt pyssel ;)


Köpte också några förvaringslådor för småkrafs som man inte vill ha liggandes framme :)

Bättre bilder på skorna som jag fortfarande har kvar i min ägo. Tänker nog behålla dem, trots mitt längdkomplex, haha. Det är säkert mest bara jag som tänker på det ändå. Och man får ju trots allt lite snyggare ben i klackar ;)






2 kommentarer:

  1. Snygg väska och lampa! Och du gör helt rätt som behåller skorna! Kissar era katter också på andra ställen än i lådan?! Så himla störigt! Puss

    SvaraRadera
  2. Jätte snygga skor, klart du skall behålla dem! :)
    Väskan är med snygg, och bra när man får köpa nytt!

    Kul med ikea, fin lampa! :)

    SvaraRadera