måndag 17 september 2012

Ny mobil snart!

Åh, nu vill jag verkligen ha en ny mobil! Är så sjukt trött på min htc wildfire som knappt funkar... Har spanat in en som jag vill ha, nu är bara problemet att jag inte vet om jag ska byta abonnemang eller ha kvar Telia. Har haft ett bra ungdomsabonnemang där innan som jag har blivit för gammal för nu, så jag måste hursomhelst byta. Men jag vet inte om ska byta operatör också. Typiskt mig att ha sån beslutsångest över sådana här grejer, det är ju kanske inte hela världen, haha :P

3 kommentarer:

  1. Jag fattar inte att du har stått ut så länge, du hade ju wildfire innan jag skaffade det, fast min verkade ju vara ännu sämre än din ;) Fixa en ny oavsett hur du gör med abonnemang =) puss

    SvaraRadera
  2. Huvudvärken har varit här och gjort sig hörd i nån vecka nu, men det blev nästan bättre idag. Kanske för att det har varit en väntan och ett ovetande om hur det skulle bli med farmor. igår hade jag så vansinnigt ont i huvudet, det blev ju inte bättre av allt gråtande (och snorande), men nu vet jag att hon har det bra i himlen och då känns det nästan som en lättnad att det gick så fort i slutet ändå. öööh nu grinar jag nästan igen!!! Jag skulle ju transkribera intervjuer! puss

    SvaraRadera
  3. Jag är oxå sån där som får beslutsångest över i princip allting! Även om det bara är småsaker så är det likt förbannat jobbigt!

    SvaraRadera